Biz ne yapıyoruz

Biz ne yapıyoruz

Anne Maria Theresia Bonzel, 1863 yılında Kızıl Haç gibi bir yardım kuruluşu kurmadı; aynı yıl SPD gibi bir işçi partisi de kurmadı. O, iki temel direğe dayanan bir manastır topluluğu kurdu:

1. Muhtaç insanlara hizmet (merhamet işleri yoluyla)
2. Tanrı’ya ibadet.

İbadet iki şekilde gerçekleşir:

  • Birincisi, sürekli / sonsuz ibadet; bu, rahibelerin yaptıkları her şeyde Tanrı'yı her zaman daha üstün görmeleri ve O'na ve O'nun işlerine güvenmeleri anlamına gelir
  • ve ana manastırdaki ibadet şapelinde veya diğer manastırların kiliselerinde ve şapellerinde yapılan Efkaristiya ibadeti.

Rahibe Teresa, rahibelere defalarca şöyle demiştir: “Bizi rahibe yapan, çocuklara, hastalara ve muhtaçlara hizmet etmek değil, ibadet ve sürekli dua etmektir.”