Biz ne yapıyoruz
Biz ne yapıyoruz
Anne Maria Theresia Bonzel, 1863 yılında Kızıl Haç gibi bir yardım kuruluşu kurmadı; aynı yıl SPD gibi bir işçi partisi de kurmadı. O, iki temel direğe dayanan bir manastır topluluğu kurdu:
1. Muhtaç insanlara hizmet (merhamet işleri yoluyla)
2. Tanrı’ya ibadet.
İbadet iki şekilde gerçekleşir:
- Birincisi, sürekli / sonsuz ibadet; bu, rahibelerin yaptıkları her şeyde Tanrı'yı her zaman daha üstün görmeleri ve O'na ve O'nun işlerine güvenmeleri anlamına gelir
- ve ana manastırdaki ibadet şapelinde veya diğer manastırların kiliselerinde ve şapellerinde yapılan Efkaristiya ibadeti.
Rahibe Teresa, rahibelere defalarca şöyle demiştir: “Bizi rahibe yapan, çocuklara, hastalara ve muhtaçlara hizmet etmek değil, ibadet ve sürekli dua etmektir.”